Hyönteisseuran kesäretki 2024

• to-su 18.21.7.2024
  • Merenkurkun saaristo
Merenkurkun saaristomaisemaa Saltkaretin näkötornista nähtynä. Kuva: Fanny Suominen.

Suomen Hyönteisseuran kesäretki suuntautuu Vaasan seudulle Merenkurkun saaristomaisemiin! Retkellä tutustutaan maailmanperintöalueen maisemiin, monipuoliseen luontoon ja tietysti alueen hyönteislajistoon. Retken aikana tehdään myös veneretki Valassaarille!

Retken majoituspaikkana toimii Merenkurkun Majatalo Mustasaaren Björköbyssä, jossa majoittaudumme 3-4 hengen huoneissa, joissa ei ole omaa suihkua. Majoitus kustantaa seuran jäsenille 90 € / hlö kolmelta yöltä, ja hinta sisältää petivaatteet, aamupalan ja mahdollisuuden käyttää ulkosaunaa. Tilaa on varattu 20 hengelle.

Seura tukee jäsentensä retkiosallistumista kustantamalla veneretken sekä yhteisen illallisen retken aikana.

Lisätietokyselyt ja ilmoittautumiset seuran retkisihteeri Juho Paukkuselle osoitteeseen juho.paukkunen@helsinki.fi viimeistään 15.6. mennessä.