Kesäretki Jämijärven Hämeenkankaalle

Kesäretki järjestetään to-su 13.-16.7. Jämijärven Hämeenkankaan ympäristöön. Tule mukaan tutustumaan Jämijärven hyönteislajistoon ja muihin hyönteisharrastajiin!

Majoittautuminen tapahtuu Jämikeskuksessa. Retki järjestetään yhteistyössä Tampereen Hyönteistutkijain Seuran kanssa, ja Jämikeskuksesta on varattu osallistujille kaksi 12 hengen mökkiä, yksi mökki per seura. Majoituspaikkoja on mahdollista varata enemmän osallistujien määrästä riippuen. Seura kustantaa osallistujille yhteismökkimajoituksen ja ainakin yhden yhteisruokailun. Majoitus ja ruokailut kustannetaan vain seuran jäsenille.

Ilmoittautumiset 15.5. mennessä retkisihteeri Juho Paukkuselle osoitteeseen juho.paukkunen@helsinki.fi otsikolla Kesäretki-ilmoittautuminen.