Uudistuneen yhdistyksen uudet kotisivut!

11.7.2022

Tervetuloa Suomen Hyönteisseuran kotisivuille!

Suomen Hyönteisseura näki virallisesti päivänvalonsa keväällä 2022, kun Helsingin Hyönteistieteellinen Yhdistys - Entomologiska Föreningen i Helsingfors otti hoiviinsa Suomen Hyönteistieteellisen Seuran jäsenistön ja muutti sääntöjään ja siten nimeään ottamalla käyttöön Suomen Hyönteisseura -nimen. Suomen Hyönteisseura jatkaa siis Helsingin Hyönteistieteellisen Yhdistyksen ja Suomen Hyönteisitieteellisen Seuran jalanjäljissä "uutena" suomalaisena hyönteisseurana. Haluamme koota yhteen kaikki suomalaiset hyönteisharrastajat, -tutkijat, -keräilijät, -intoilijat ja -valokuvaajat. Lämpimästi tervetuloa mukaan toimintaan!

Osana yhdistyksen uudistusta rakensimme myös täysin uudet kotisivut palvelemaan jäsenistöämme. Mitä mieltä olet uusista kotisivuistamme? Löytyykö kaikki helposti? Lähetä palautetta.